Сапа саласындағы саясат «Қостанай қаласының №1 емханасы» КМК
Миссиясы: Халықаралық стандарттарға сай, инновациялык технологияларды енгізуге және қызметкерлердін жоғары кәсіптігіне негізделген сапалы, қол жетерлік алғашкы медициналық санитарлық көмек көрсету арқылы халықты
ң денсаулығын сактау саласында мемлекеттік саясатты жүзеге асыру.
Пайымдауы: «Қостанай қаласының №1 емханасы» КМК - емделушілер мен қызметкерлер алдында әлеуметтік жауапкершілікті айкын түсінетін, жаңа медициналық, басқару технологияларды енгізу мен құрастыру саласында алдынғы қатарда болатын серпінді дамып келе жаткан мекеме.
Біздің қызмет дүниежүзілік медициналық ғылым мен тәжірибенің озық жетістіктерімен, корпоративтик мәдениет пен этикасымен байланыстырып, қазакстандық денсаулық сақтаудағы үздік дәстүрлерді сақтауға негізделген.
Біздің құндылықтар:
- Қайырымдылъқ пен адамгершілік;
- Сапалылық пен қауіпсіздік;
- Кәсіптік;
- Жоғары жол жетімділік.
Емхананың басшылығы сапа саласындағы осы саясат шеңберінде мына максаттарды алға кояды:
- Халыкаралық стандарттың негізінде мемлекеттің, қоғамның мүдделері мен сүрау салуларына сай келетін көрсетіп отырған медициналык көмекті үздіксіз жетілдіру.
- Медициналық қызметкерлердің мамандығының жоғары қағидаларын, емделушінің мүддесін, этикалық нормалар мен құндылыктарды сақтау.
- Қызметкерлердің кәсіби біліктілігін арттыруға, әр жұмыскердің қабілетін мүмкіндігінше жүзеге асыруға жайлы жағдай жасау, инновацияларды колдау және оларға ынталандыру .
- «Бір командада жұмыс істеу» қағидасы бойынша эр қызметкердің белсенді қатысуымен барлык деңгейде жоспарлаған жұмысты мол жауапкершілікпен сапалы түрде орындаумен емхана жұмысының жоғары нәтижелілігіне жету.
- Қоғаммен, қамтамасыз етушілермен, барлық мүдделі тарап-серіктестермен өзара тиімді ынтымақтастықты үйымдастыру.
Емхана басшылығы кәсіптік пен сенімділік негізінде сапа саласындағы мақсаттарды толық және уақытылы қамтамасыз ету үшін емделушілердің мүдделеріне және үміттеріне, заңнамалық және нормативтік талаптарға сай болуға өзіне міндеттемеалады.
Біздің ұранымыз: мінсіз сапалылыққа және қауіпсіздікке кепіл бола алатын, емделушіге бағытталған, дәлелге негізделген медицина!
1 қыркүйектен бастап жыл сайынғы тіркеу науқаны басталады. Облыс тұрғындарына өз таңдауы бойынша алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсететін денсаулық сақтау ұйымдарына (МСАК) тіркелу мүмкіндігі беріледі. Egov электрондық үкімет веб-порталында үйден шықпай-ақ тіркелуге болады. Рәсім үшін электрондық-цифрлық қолтаңба (ЭЦҚ) қажет.
Сонымен қатар, барлық емханаларда өзіне-өзі қызмет көрсету бұрыштары жұмыс істейді, бұйрықпен қажетті консультативтік және техникалық көмек көрсете алатын жауапты тұлғалар бекітілген.
Бір әкімшілік-аумақтық бірлік шегінде Алғашқы медициналық - санитарлық көмек көрсететін Қостанай облысының кез келген медициналық мекемесіне тіркелуге болады - Қостанай қаласында бұл 1,2,3,4 емханалар, жекеменшік емханалар: 5,6 емхана, Уромед ЖШС және ТЖ ауруханасы.
Тіркеу науқаны кезеңінде алғашқы медициналық-санитариялық көмек көрсететін ұйымдарға тіркелген адамдар осы ұйымда алғашқы медициналық-санитариялық көмекті келесі жылдың 1 қаңтарынан бастап алады.
Тіркеу науқаны 1 қарашаға дейін жалғасады.
Халық назарына!
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру - бұл барлық мемлекеттік органдардың басты міндеттерінің бірі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың және Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының қызметіне азаматтардың сенімін арттырудың маңызды аспектісі.
Құрметті облыс тұрғындары!
Жеке және заңды тұлғалардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттану деңгейін арттыру, сондай-ақ халықпен кері байланыс орнату мақсатында
Қостанай облысы әкімдігінің ақпараттандыру, мемлекеттік қызметтер көрсету және архивтер басқармасымен 2021 жылғы 01 маусымға дейін
облыстық көрсетілетін қызметті беруші органдар көрсететін автоматтандырылған қызметтер, сондай-ақ
«электрондық үкімет» порталының жұмысындағы кемшіліктер туралы хабарламалар алу үрдісінде
ескертулер жинау бойынша «Оңай қызмет» науқаны өткізіледі (egov.kz).
Электрондық қызметті алу үрдісін фотофиксациялай отырып және Сіз тап болған қиындықтарды сипаттай отырып, хабарламаларыңызды Onay_qyzmet Telegram
(https:/t.me/onay_qyzmet) арнасына жолдай аласыз.
Барлық материалдар жинақталып, орталық мемлекеттік органдарға ескертулерді жою және порталды техникалық жағынан қарастыру үшін жолданатын болады.
Тек қызметалушы ғана қызмет көрсету сапасына толық объективті баға бере алады және жұмыстың бар кемшіліктерін анықтай алады.
Белсенді болыңыз,
Сіздің қатысуыңыз біз үшін өте маңызды!
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бірге арттырайық!
1 МАУСЫМНАН МӘМС БОЙЫНША КОНСУЛЬТАЦИЯЛАР 1414 АРҚЫЛЫ БЕРІЛЕДІ
1414 операторлары 9.00-ден 21.00-ге дейін консультативтік сипаттағы сұрақтар бойынша қоңыраулар қабылдайды әрі оларға жауап береді. Егер ситуациялық сипаттағы өтініштер тереңірек зерделеуді қажет етсе, онда олар Қор мен медициналық ұйымдардың өкілдері өңдейтін екінші және үшінші желілерге жолданады.
Бұл ретте Qoldau 24/7 мобильді қосымшасы, fms.kz ресми сайты немесе Telegram-дағы @SaqtandyrýBot сияқты Қордың баламалы байланыс арналары бұрынғыдай жұмысын жалғастыратын болады. Оператордың жауабын күтіп, уақытты жоғалтқысы келмейтін азаматтар өз сұрақтарын сол арналарға жібере алады.
Сондай-ақ Электронды үкіметтің egov.kz сайтындағы «Денсаулық сақтау» бөлімінде «Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіне медициналық көрсетілетін қызметті тұтынушы ретінде қатысу туралы және аударымдардың және (немесе) жарналардың аударылған сомалары туралы ақпарат ұсыну» мемлекеттік қызметі арқылы медициналық сақтандыру жүйесіндегі өз мәртебеңізді тексеруге және жүргізілген төлемдер туралы ақпарат алуға болады.
Отбасы, әйелдер және балалар
құқықтары мәселелері бойынша
«111»
сенім телефоны